Erna og jeg :-)))

Må favne det positive i livet for å bygge opp meg selv og min selvtillit på hvem og hva jeg er.Har en utrolig fin gjeng med fine høflige barn jeg har ofret mange år på og være sammen med og oppdra i hjemmet sammen med mor 🙂 Det er så hyggelig når jeg får så mange fine tilbakemeldinger i dag om at de er høflige,blide og arbeidsomme ungdommer 🙂 Det gjør det verd alle de årene jeg gikk hjemme med dem og ikke var i arbeid,noe som gjør det litt vanskeligere og komme ut i jobb i dag,da det gjør at jeg har ganske mange hull i min CV og sliten kropp.Men jeg hadde gjort hva som helst for denne vakre gjengen med barn jeg har <3 

Den store gleden jeg har opplevd med å finne min Colombianske familie gjør at jeg føler meg hel og lykkelig,nå har jeg familie på begge sider 🙂

Jeg og Erna er jo ikke så gode i rett skriving vi,noe som har fått meg til å føle meg usikker store deler av livet.Er jo liksom ikke å flink da tenker jeg :-/ Men nå har jeg selv lært meg til og le når jeg ser jeg har skrevet et ord og alle de rette bokstavene er der men kommet ut hulter til bulter :-))))Det er ganske ofte det,men har lært at det er lurt og se flere ganger på orene jeg har skrevet.Men må innrømme at det er ikke alltid jeg ser det selv :-))))))

Vel så er ikke jeg og Erna finke til å skrive rett vi,men det er mye annet vi er flinke til.Dessuten er vi ikke alene om å ha det problemet,men det vil ikke si at man ikke kan lykkes med sine mål her i verden 🙂

Jeg vet at jeg nå må ta alle de positive tingene å løfte opp min egen selvtillit å bruke meg selv til å gjøre ting som får meg til å føle at jeg bidrar og engasjerer meg i ting som løfter meg opp.Får meg til å føle meg verdifull å bruker de talentene jeg har og bidra med.En dag får nok jeg også en jobb når noen at jeg er en ressurs med det jeg har og by på 🙂

 
Selv om jeg har snublet og ligget nede,har jeg lært at det er ingen andre som kan plukke meg opp en meg selv 🙂 Vet ikke hva målet er,men jeg skal ditt jeg 🙂 Vet det når jeg kommer ditt 🙂

Når en har vert i to begravelser på to uker så tenker man litt mer over hvor heldig man er og at man må leve når man lever for det er ingen som vet hvor lenge man har. Bare og gripe alt det positive da blir ting lettere 🙂

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg