Meg og mi abuela <3


Ja dette er meg og min farmor <3 Pappa sa vi lignet det var alt jeg fikk vite om henne 🙂 Jo da det er vel en likhet der ja.Jeg fikk aldri lære henne å kjenne,pappa sa hun var død.Men det var hun jo ikke,hadde jeg ikke tatt hensyn til pappa og begynt og lete for 20-30 år siden når jeg først tekte på det så kunne jeg ha møtt henne.

Hun ble en dame på 94 år og bodde sine siste dager i Venezuela.Mi abuela Amanda <3 Jeg har blitt frarøvet muligheten til og bli kjent med mi abuela 🙁 Lurer egentlig på hva min far tenkte på,vel seg selv.Stakkars dame har sittet i 50 år og sikkert lurt på om hennes sønn var levende eller død.Kan ikke forstå at noen kan gjøre noe slikt mot sin mor jeg.

Jeg har jo en kjempe hyggelig familie i Colombia,Venezuela og litt over alt.De setter jo så stor pris på at jeg har dukket opp,kan ikke vente på at jeg skal komme på besøk.

Disse damene vil jo at jeg skal bli hos dem i lang tid,ikke bare en uke. Det syntes de er alt for lite,det gjør egentlig jeg også 🙂

Å tenke på at pappa har bodd i Guatemala i flere år uten og oppsøke familie er helt merkelig for meg! Jeg håper aldri at noen av mine barn gjør det mot meg! Ingen rik dame,ingen tittel,ingen status,men slik jeg har fått høre en dame som elsket sin familie <3 Så vi er ganske like der 🙂

Som noen har bemerket så likte hun og jeg samme type øredobber også :-))) Pappa sa alltid du ligner på din farmor Jacqueline,vakker og elegant.Vel det var en løgn fra pappa det også,vakker og elegante er vi vel begge to.Men han løy til og med når han sa jeg var oppkalt etter henne,hun heter Amanda.Han sa hun het Jacqueline Amanda,jeg er jo ikke oppkalt etter henne engang 🙁

Men denne vakre jenta er faktisk oppkalt etter min farmor hun,Victoria Amanda <3

Er så trist og skuffet over at jeg er blitt frarøvet sjansen til og bli kjent med min farmor<3 Men må bar vær så utrolig glad for de jeg får måte og har blitt kjent med den siste  tiden.Det trengte jeg virkelig nå,kysser og klemmer som vente gjør godt for moe <3

Lykke i en tung tid <3

xoxo Jacqueline 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg