Loppemarked i dag :-)

I dag har jeg vert på loppemarked,gikk ikke tom hent i dag heller:-)

Denne staken har jeg faktisk leitet etter lenge,den skal jeg ha i drivhuset så da kan den jo ikke være for stor.Denne var midt i blinken der ute .

Dette gamle bildet passer også fint inn hjemme hos meg .

Pene ting til og sette på bordet som det kan serveres ting fra har jeg jo alltid brukt for 🙂

Så klart fant jeg jo også en kokebok,den tror jeg ikke var åpnet,bra den kom til meg da 😉

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg