Den jeg er :-)

Noen har lurt titt på hvorfor pappa ikke lot oss ha kontakt med den Colombianske delen av familien.Jo det henger rett og slett sammen med at han forlot et fattig land og diktet opp et helt annet liv en det han hadde hat.Et i en fin legefamilie der alle bortsett fra han var døde,ikke sannheten en STOR ikke så rik familie men ikke av de fattigste heller.

Denne løgnen fortsatte han og spinne på hele sitt liv.Når jeg spurte om han ikke kunne fortelle meg litt om mine besteforeldre og livet i Colombia ble jeg bare av feid.Den biten av fammilen har vert et sårt hull for meg i mange år,har ikke vært helt hel.

Men når døde mennesker sender kort må man jo innrømme at de ikke er så døde likevel da. Det skulle være hans søster,men nei da det er det ikke.Selv da fortsatte løgnen for dette er han søskenbarn Yadira 🙂

Gode snille Yadira son nesten ikke kan vente til at jeg skal komme og besøke henne. Men pappas søster Marcela lever og så i beste vel gående i Venezuela.

Miss forstå meg ikke jeg er kjempeglad i pappan min jeg,derfor tok jeg hensyn og ikke lette etter den Colombianske slekten før han var død.Mannen jobbet seg opp fikk eget kontor tittel og menget seg med de som var litt finere i hans øyne. Men i bunn og grunn var han ikke seg selv.

Folk får si og mene det de vil om meg men jeg er meg selv tørr være det og står for det. Det er dessverre mange de ute som er opptatt av det samme som pappa til en viss grad,være litt finere og bedre enn andre.Ha de dyreste tingene og presisere hvor mye de koster er viktig for noen. Alltid vite bedre og prøve og fremstå som de er bedre enn andre.

Sitter igjen og syntes litt synd på pappa og disse menneskene som er gå også opptatt av og være bedre.Vi viste jo i mange år at pappa levde på en løgn,mien ikke så stor.

Er men ikke seg selv så blir det fort gjennomskuet av andre,og den eneste som tror du er bedre enn andre er deg selv.Det kan jo ikke være noe Ok.

Vær deg selv,å stolt av den du er <3

xoxo Jacqueline

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg