Som en såpe opera :-))))

Da har jeg fått vite fra min kusine Linda i dag at jeg har en søster i Barranquilla <3 Nei det overasker meg egentlig ikke :-)))) De snille menneskene har lært meg og kjenne før de slapp den nyheten.Men den nyheten tar jeg med glede<3 gleder meg til å bli kjent med henne <3 Hun har faktisk 8 barn,ja vi er søstre :-)))))

.
Men pappa jeg er glad i deg,men hvordan kunne du gjøre dette mot oss ? er tanken min.Jeg kan jo ikke spørre deg om dette nå,for du er jo ikke blant oss lenger.Mamman din er mamman din og barna dine er barna dine ? Vet ikke om jeg skal le eller gråte jeg,best  å le :-))) Må bare være glad for at jeg har funnet dem og gjøre det beste ut av det.Prøve å ta igjen det tapte på best mulig måte.

Ja livet mitt er jo som den beste såpe opera må jeg si :))))

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg