Min nye storesøster :-)

Ja nå har det gått et døgn siden jeg fikk nyheten om at jeg har en storesøster i Colombia,tankene har surret ja.Jeg ønsket og finne min colombianske familie “tanta ” Yadira,hun fant jeg jo og det gjorde meg så glad.Jeg fikk en stor hyggelig Colombiansk Familie ja,Men at jeg hadde en storesøster der var mer enn jeg trodde:-)

Etter å ha tenkt en del i dag kan jeg ikke for mitt bare liv forstå hvordan noen kan leve så på løgner som min far har gjort.Min storesøster har jo ikke møtt vår felles far,for han stakk før hun ble født.Det er sikkert like bra for hadde jeg vert henne så hadde jeg vert rimelig forbannet på den mannen :-/Jeg har hatt han i mitt liv men jeg kjenner det er bara han ikke er her nå.Han har frarøvet meg muligheten til og ha min søster i mitt liv i snart 50 år.

Det er  nesten imponerende at et menneske kan være så egoistisk.Er kjempe glad for min nye søster <3 bedre sent enn aldri da.

Jeg har mesteparten av livet mitt gått rundt med følelsen av at det er noen der,følelsen var rett den ja.Kan ikke vente på å bli kjent med min søster Ana,treffes i Barranqilla håper jeg <3.

Livet er ikke kjedelig om dagen da :-)))))))En vær såpeopera forfatter burde være misunnelig her :))))))) Lurer på hva det neste vil bli jeg? Min  søster heter Ana Gonzalez-Rubio Gonzalez-Rubio Så hun har altså to foreldre med samme etternavn hun,Søskenbarn ?

Jeg har lurt på om pappa var familiens sorte får og bare dro,nå har jeg fått svaret og det er ja 🙂 Men så irritert jeg føler meg inni kan jeg ikke gjøre annet en og le og riste litt på hodet,mannen må jo ha hatt en skrue løs da :-))))))

Håper jeg har bena litt mere plantet på bakken enn min godeste far :-)))))

xoxo Jacqueline

2 kommentarer
    1. Du har beina godt planta på bakken!!!
      Er ærlig og har et varmt hjerte.
      En eller annen gang vil du sikkert forstå din far.
      Eller kanskje ikke?
      Du vil iallfall finne et svar som gir deg mening.
      Han har jo hatt det største tapet.
      Et av det vanskeligste ord er vel “unnskyld” ?
      Det klarte han ikke å si.
      Han følte nok at han ikke hadde noe å tilby sin datter.
      Så ville vel skjebnen at Jacqueline skulle se dagens lys
      i Norge.
      Det er det mange som er takknemlig for.
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg