Lykke stjerne <3

På en sen natte timer er jeg på tissetur med Chanel,på en ganske sky full himmel ser jeg et stjerneskudd mellom skyen.En lykke stjerne for meg,for alt jeg faktisk har og være lykkelig for.

Mine 8 helt fantastiske barn og samboer.

Min søte snille mor som alltid er der når jeg trenger noen å snakke med.

Min herlige nye Colombianske familie som har tatt meg i mot med åpne armer 🙂

Disse to herlig hunden.

Jo da det er ting jeg skulle ønske var annerledes ja,en jobb hadde jo vert hyggelig det.Men det er bare å stå på å prøve og skape noe av meg selv,eller at det er noen som vil ha en litt gal dame i jobb :-)))) Men jeg føler meg lykkeligere og sterkere en jeg har følt meg på lenge,nå fåler jeg meg faktisk hel <3 Jeg vet hvem jeg er og hva jeg kommer fra på begge kanter.

Man kan vel si at pappa på en rar måte hjelper meg nå til å bil en sterkere person,han har gitt meg en historie å fortelle.Trigget meg til å skrive,lære spansk.For nå har jeg jo en god grund til å lære å snakke de språket.

Hadde jeg hatt muligheten hadde jeg dratt av gårde til Colombia for å hilse på familien med det samme <3 Kan nesten ikke vente på å komme ditt :-)En ny opplevelse og historie å fortelle 🙂 Kunne ha blitt en tykk bok ut av dette :-)))

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg