Hjerte i halsen.

Startet dagen med virkelig å få hjerte i halsen !!! For hva er det jeg ser når jeg kommer ut i dag………

Døra på huset hans står oppe og dette buret som min kjære satte han i i går er tomt,hjelp……… Jeg hiver meg på telefonen “husket du å sette inn Bolla i går? nei jeg gjorde kanskje ikke det var svaret ” Den lille døren på siden var ikke lukke å Bolla var vekk !!!!!

Men hvem er det jeg får se borte  ved drivhuset som sitter der og luker for mor :-)))))) Jo da det er Bolla som setter seg opp på to når han hører stemmen til mor <3 Jeg nærmer meg sakte for ikke å skremme han,men det var ingen fare for han kommer hoppende mot meg han.

Vel hjemme i huset sitt hopper han  bort til kosekroken sin og legger seg over på siden å ser ganske så fornøyd ut med å være hjemme igjen <3

Ha en fin dag alle sammen 🙂

xoxo Jacqueline

2 kommentarer
    1. Så utrolig fin blogg! Ha en fin dag videre! 🙂
      Hadde satt pris på om du hadde lagt igjen en kommentar hos meg! Skjekk også gjerne ut mine ”wants” fra Nelly! Klikk gjerne inn på linkene for å se mer bilder og for å få tilbud!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg