På ingen måte fotball frue :-))))

Nei det skal være sikkert å vist,for her er det ikke mange likheter mellom oss annet enn at når sol og varme kommer så tar jeg på meg bikinien og lar kropp være kropp 🙂 Denne kroppen har tross alt fått 8 barn så den får være som den er og det er helt greit for meg :-))))

En annen ting jeg og fotball frue ikke har felles er at jeg ikke tjener en krone på denne bloggen her 🙂 Så med slunken lommebok passet det fint med tilbud på bikini på Cubus ja 🙂 79 kr per del er helt i min gate ja.

Nå er det bare å vente på sol,varme og at bassenget på Rånåsfoss skal åpne så jeg får brukt bikinien også 🙂

Ha en fin fredag 🙂

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg