Min kunst :-)))))

Bak en krakk fant jeg dette når jeg ryddet på uteplassen,ja det er mitt kunstverk :-))) Av en eller annen grund så tenkte jeg vel at jeg hadde et talent for maling,men husker jeg ikke feil så var det også litt terapi for sjelen.Vel det har overvintret bak en krakk ute,så det har fått litt preg av det.

Var det første bild jeg malte,de som fulgte var jeg ikke fornøyd med så hvor de er er jeg ikke sikker på.Fan ut at noen kunster er jeg ikke,så penselen er lakt på hylla den.

Når jeg snur bildet ser jeg at det står 06,altså 2006.Det var året jeg trodde jeg var kunstner :-))) har prøvd men innser i dag at det er jeg ikke :-)))) Men bilde får lov til å henge oppe i ute stuen som et minne om at det er lov å prøve å feile. For har du ikke prøvd så vet du jo ikke om det er noe for deg <3

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg