Klokken er 00,10 baking på G

En travel dag er gått og en ny har startet.Nå er det baking på gang til Elenas fjortis party i morgen…..


Og der kl 00,10 gikk kaka inn i ovnen,så nå kan jeg sette meg litt ned mens den står i ovnen.Sitte er ikke noe jeg har gjort så mye av i dag,egentlig ikke mer enn 10 min siden kl 1300 i dag.

Har vert med og arrangere 10 klasse avslutning,startet kl 1300 i dag og hjemme kl 23,15.


Men det er bare hyggelig å stille opp å se alle de fine festkledde ungdommene.

Siden avslutningen var i hallen fikk jeg sneket meg til å sett litt på kampen til jentene og så,vant 6-0 🙂 Ja en travel dag har det vert,Fredag blir ikke noen hviledag det heller 🙂

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg