Med ryggen rak og blikket frem <3


Ja jeg står med ryggen rak og blikket frem nå jeg.Min ny Colombianske familie har gitt meg selvtillit og styrke har gitt meg en hel meg.Og den hele meg er ikke så lett og knekke og bryte ned som før,takk for det <3 Dritt preller litt mer av som på gåsa for og si det sånn :-))) Føler meg sterkere som person,vet jeg har mange bak med både her og der jeg nå.Det er bare så herlig,har det faktisk godt med meg selv jeg <3 

Fantastiske barn,familie og venner som står bak meg <3 Hva mer kan man ønske seg her i livet 🙂 vel jeg har ikke noe formue av jeg er penger,men jeg har det av kjærlighet <3 Og de som er glad i meg vet at jeg er ærlig på den jeg er, jeg er meg:-)

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg