Dugnaden er over

Da er dugnaden for 10 klasse avslutningen ferdig,dukene er vasket brettet og klare til neste  gangs bruk. Da er det ikke jeg som er med og arrangerer for da er jeg gjest.kan jo tenke på det når jeg sitter der at det var jeg som vasket dukene sist de var i bruk :-))))))

Nå er de kjørt tilbake til skolen,satt til oppbevaring på en bod så da kan jeg si at jeg har utført oppdraget og være fornøyd med det.Da kan mor lene seg tilbake og la humla suse forbi :-))))))

xoxo Jacqueline

2 kommentarer
    1. Super duper blogg du har 🙂 masse fine bilder og innlegg 🙂 hva er dine beste treningstips? Kan du lage mer av sunn oppskrifter til mat (lunsj og middag)? Hvorfor blogger du? Hadde vært koselig om du tok en tur innom min blogg 🙂 ha en fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg