Ja hvorfor blogger jeg :-)

Ja det er et spørsmål jeg har fått,som jeg har tenkt litt over.Jeg begynte jo med blogginge da jeg ble oppfordret av en venninne som så alle mat bilder mine på FB. Siden jeg ikke er så god på rettskrivning var jeg litt betenkt på hele greia,men hun sa jo da du er god og dette greier du.Så jeg hoppa i det og begynte å blogge,Takk til deg Kristin <3

Nå ser jeg på det som noe som har gjort at jeg har fått en større selvtillit pga alle dere hyggelige menneskene der ute som gidder å ta dere tid til å lese bloggen min,takk til dere <3 Det er og så en form for terapi,for jeg er ingen super blogger så har kommer det ikke inn en krone på dette prosjektet. Men stor verdi i at jeg føler at jeg får til noe som jeg var usikker på det å skrive 🙂

Så jeg holder på så lenge jeg syntes det er gøy,og dere gidder å lese <3

Så var det spørsmål om trenings tips og hvordan jeg trener.Vel vel jeg har dett her som dere ser på bild,må vel innrømme at det til tider er mer støvsamlere enn det er i bruk.Men så får jeg et røkk av og til som jeg tar meg litt sammen og er flink til å bruke det. Men jeg er stort sett en veldig aktiv person som ikke sitter så mye i ro,selv ikke når kroppen og jeg er så gode venner. Så det er mye trim som er gjort med bøtte og støvsuger 🙂

Jeg tenker at å holde seg i farta på en eller annen måte er helt greit jeg 🙂

Jeg har også et avslappet forhold til kosthold,er av den meningen at det skal være variert.Kokt potet er ikke noe man må ha til alt nei,kan fint byttes ut med andre mer sunne grønsaker.Men av og til er det jo ok med kokt potet også 🙂

Jeg er heller ikke glad i søtsaker og kaker,men jeg elsker og bake og være kreativ.

Dette er noe jeg heller tar en kake hvis jeg skal kose meg :-)))) Litt av og til er lov,må jo kose seg litt av og til også .-)

Min mening er at variert er sunt og at det er viktig og kose seg av og til,ha troa på seg selv,være ærlig og tenke på sine med mennesker. Da får man det vel ganske bra med seg selv tenker jeg 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg