Og ikke ville bli sett :-)

Mesteparten av min garderobe har utviklet seg til og mest bestå av sort og grått. Noe som slettes ikke var meg i min ungdom,for jeg ville ikke være lik andre jeg.Sydde veldig mye av mine klær den gangen,sparte  ikke på bruken av farger denne jenta da nei 🙂

Men til eldre jeg har blitt og selvtilliten dårligere så har fargene blitt borte i klesskapet mitt.Vil være anonym og bli borte i mengden.rett og slett ikke bli sett.

Men nå har jeg funnet meg selv,selvtillit,troen på meg selv og de fargene som hang innerst i skapet skal nå plukkes fem. Jeg skal syntes og være stolt av den jeg er 🙂

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg