Sankthans kos :-)

Selv om solen ikke har skint fra klar himmel så var det helt greit å sitte ute å grille i dag. Hyggelig selskap rundet bordet varmer jo litt ekstra det også <3

Flinke Cassandra hadde laget noe godt å bite i etter maten,Snickerskake 🙂 Den gjorde seg sammen med en god kopp Colombiansk kafe 🙂

Kortleik,dart og mye latter gjorde kvelden veldig hyggelig. Mor bare storkoser seg sammen med glade fornøyde ungdommer hun <3

Med ny funnet selvbilde og troa på meg selv har jeg lær meg å gi blaffen i å bruke energi på ting som ikke fortjener det 🙂

Jammen ga skjebnen meg en liten belønning også,hele 60 kr :-))))))) Ja ja bedre enn ikke noe da,glad for alt jeg får jeg <3

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg