Bra start,dårlig slutt.

Jeg hadde en bra start på denne dagen,med jobbing i hagen og kos i solen.Da trives virkelig mor,ro i sjelen da 🙂

Å se at vakre blomster springer ut å pryder hage gir trivsel 🙂

Vakre farger og dufter som sprer seg;frukt og grønt som spirer å gror.

Men så på min butikk tur datt det bare over meg,et merkelig trykk i hodet flakkende syn og tunga ville ikke henge med nor jeg skulle si noe.Måtte bare komme meg hjem,inn med et par piller og rett til sengs.Ja og ikke uventet gikk det ikke lenge før det braket løs nei.

Cassandra hoppet rundt og hylte og skrek,noe jeg syntes var ganske festlig selv om jeg nesten hadde følelsen av å ha fått slag.Men nå er Cassandra rolig,tordenværet over og mor litt bedre etter noen timer med søvn.

xoxo

Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg