Psykologens dom :-)

Da har en psykolog med min tillatelse fått kommet med en dom på min historie om meg og pappa.Han kom da frem til at jeg og pappa hadde forskjellige verdier her i livet,og glad er jeg for det :-)) Pappas verdier så ut til å være mest på den materielle siden,status og penger. Mens min er mere på den familiære siden,men dette viste jeg vel fra før av.

Hos meg har trangen etter å vite vert der helt siden jeg var barn.Det vil være feil og si at det ikke har preget livet mitt på en måte,har vert som et stort svart gnagende hull og ikke vite.

Når det gjelder materielle ting så er de som ikke er så mye verd i kroner og øre av mest betydning for meg.Små gaver fra mine kjære barn,og arve ting fra min kjære Norske mormor <3 Ting jeg vil ha med meg hele livet,og sette pris på og kunne se på ned gode minner i tankene <3

Vel kan ikke si noe annet enn at jeg er glad for at jeg ble den jeg er :-)Mye av det kan jeg takke mamma og mormor for. 

Og nå tror jeg også at min Colombianske familie vil forme meg litt videre til hva jeg vil bli i fremtiden <3 Når alt kommer til tykke så kan jeg ikke si annet en at jeg er heldig som faktisk har funnet dem <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg