Lørdags bilagets nyhet :-))

Ja, da er jeg lørdags bilagets nyhet,det er jo litt spennende.Har jo lest, rettet og godkjent artikkelen,men ikke sett den helt ferdig med bilder.Så det blir spennende for meg å se den i sin helhet.Tenke på at det er flere som ser dette nå enn de som leser bloggen min,alle som som leser Romerikes Blad vil få min historie i fanget :-)Faktisk plutselig litt skummelt når jeg tenker på det,er liksom litt ute av min kontroll på en måte selv om jeg har lest og sakt ja.

Er dette egentlig så spennende for andre da ? For meg er det jo som å leve i en såpeopera,men det er jo for at det er livet mitt.

Jenta som sitter her å funderer,behøver ikke det mer for hun vet svaret nå:-) Men jeg kjenner meg igjen i måten jeg ser jeg tenker på i dette bildet.

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg