Kjendis ja he he :-))))

Litt rart å se meg selv på denne måten ja 🙂 Som min datter Shari sa du ser så ung ut på bilde vakre mamman min,på bilde ja :-)))))) Jeg sa jo til fotografen at jeg ville se høy.mørk,slank og ung ut,han fikk en vanskelig jobb han.Må takke Tom for en fin jobb tatt i betraktning det han hadde og jobbe med gjorde han en super jobb :-))

Litt rart var det å stå i kassakøen på butikken i dag å se på seg selv da.

Har fått mange hyggelige tilbakemeldinger og klemmer i dag,fra folk jeg kjenner og ikke kjenner.Meldinger fra en med samme fornavn som meg,og andre som hadde rare historier som lignet min litt.Det er så hyggelig med disse tilbakemeldingene,da har jo dette vert verd å gjøre.

Rart å tenke på at så mange mer enn de som leser bloggen min har lest om meg i dag,har liksom dumpet ned i postkassa til folk jeg i dag :-))))))Dette er jo bare begynnelsen på mitt eventyr for det er jo ikke lenger en sien i mars jeg fikk kontakt med familen,men det føles som jeg alltid har kjent dem 🙂

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg