Hvorfor uforskammet og dømmende ?

På vår rund i Lillestrøm i dag så vi en original av en Svenske i blått og gult.Jo da vi la merke til denne karen vi også,men han var nok ikke helt som alle andre han,men koste seg  å så på bilene gjorde han 🙂 En herlig original skrue som ikke plaget noen,bort sett fra at han var annerledes.

Min eldste datter var ute i gata med en venninne når vi kjørte oss en rund,ikke langt fra denne bål gule fargeklatten.Hun registrerte at ungdommer prate litt seg i mellom min ikke plaget karen.Det som var hakket verre var ar hun registrerte at halv fulle menn i 40-50 årene plaget mannen.Da tenker jeg hvor i huleste er det blitt av folkeskikken hos voksene folk som bør hvite bedre!Disse menneskene må jo ha store problemer med seg selv som synker så lavt at de må plage andre.

Jeg kan ikke si annet enn FY gå i dere selv dere som føler dere bedre med å være stygge og ondsindig mot andre,dere er da ikke mere verd dere eller? Og hvorfor var det menn,tar de latter på andres følelser enn kvinner ?Ja da han ga meg en liten latter og et smil om munnen,men han var seg selv han.Det skal han være så utrolig stolt av,hatten av for å være seg selv 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg