Da var vildsvinet servert :-)

Da var vildsvinet servert,det var virkelig nydelig kjøtt 🙂 Kan anbefales hvis du skulle få tak i det .

Har presset saften av en appelsin over låret,krydret det med salt og pepper.Så gnidd det inn med hakket persille,rosmarin og timian.Så har det fått ligge noen timer får jeg  satte det inn i ovnen på 225 grader i 25 min,tok den ut og lot den få hvile i 20 min.Så satte jeg den inn igjen på 200 grader i ca 30 min,til kjernetemperaturen er 60 grader.La den hvile i 20 min før den skjæres opp.

Svinet ble fortært ute i det fine været 🙂

xoxo  Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg