Hallo her er jeg :-)

I mange år har mitt klesskap bestått av sort og grått,meden liten fargeklatt her og der som ikke ofte har vert i bruk.Sort og grått er jo så greit passer til alt det,så kan det jo kombineres med alle farger også.Men da er man jo først og fremst nøtt til og ha noen andre farger som virkelig spriter opp det sorte og grå.Så er det veldig trykt med sort og grått for da skiller du deg ikke ut i mengden,gjemmer deg bort og vil ikke bli sett.Et tegn på dårlig selvtillit og ikke tro på seg selv.Slik har det vert i mitt tilfelle,for når jeg var yngre og full av pågangsmot var både farger og originale kreasjoner en del av meg.Sydde mye av mine klær selv,jeg skulle jo ikke være lik noen andre,for jeg jar jeg!

Vel nå er det på tide og gjøre noe med det,plukke frem farger å si hallo her er jeg ! Bli sett å hørt,det har denne bloggen lært meg.Jeg har da ikke noe å skamme meg over,jeg er da virkelig god nok :-)Det har jeg lært meg det siste året at jeg virkelig ikke skal la meg trampe på for at jeg ikke har Jobb,status,dyre vesker,klær og biler.Følt meg litt utenfor i dagens karusell når det gjelder viktigheten av disse tingene for mange.Men jeg har jo så mye annet som er så mye mer viktig,fantastiske barn og venner av dem som setter meg høyt og faktisk forteller meg det.Hva mer kan en egentlig ønske seg,lykkeligere av det enn en fin bil eller veske da <3

Sier bare igjen Hallo her er jeg 🙂

 

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg