Ikke i ferie modus

Nei mor er ikke i ferie modus,begynner å bli en stund siden jeg og jentene hadde en dag i Oslo nå.Ser folk skal hitt og ditt men mor skal bare være hjemme.Når mine drar avgårde og jeg blir her med hundene så er jeg redd det kommer til å bli stille å kjedelig for mor,deilig de to første dagene 🙂 Men tre uker er lenge ja,hummm hva skal jeg gjøre da. Ingen som skal ha mat,rene klær eller roter :-)))) Blir det ikke knallvær her så kommer jeg vel til å bli litt gal tenker jeg,for jeg kan leve med å sitte i hagen og grille meg selv 🙂

Men jeg håper at mine kjære som skal på tur i inn og utland kommer til og kose seg 🙂 Mor har nå planer om og puse opp noen gamle stoler og om møblere litt :-)))) Forandring fryder,så kan det jo flyttes tilbake hvis jeg ikke blir fornøyd.Fordelen er jo også at da får en vasket på steder man ikke vasker hver dag 🙂

Men må jo innrømme at jeg er litt misunnelig,hyggelig og komme seg bort å oppleve nye ting da 🙂 Føler at det er en evighet til jeg skal avgårde og treffe familie 🙂

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg