Noen av de tøffeste damene jeg vet…..

Elsker andre damer,dette er damer som tørr være seg selv.De står for den de er og er dønn ærlige på det,lever livet for seg selv og ikke for at det skal se bra ut for andre.For det er det dessverre så alt for mange som prøver på.Er jo derfor så mange smykker seg med fine vesker biler og andre merkevarer for og gjemme seg bak.

Disse damene som er seg selv er dessuten noen av de triveligste damene jeg kjenner,og jeg er så heldig at jeg kjenne en del trivelige damer jeg.Min aller største respekt til dere som tørr være ærlig på hvem dere er 🙂 Jeg spretter korken for dere <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg