Slik jeg ønsker og huske han <3

Ja det er nok slik jeg ønsker og huske pappa <3 fin i farta og med latino rytmene inne så var han en stilig kar 🙂

Det som har skjedd har skjedd,ikke noe man får gjort med det.Skulle bar ønske han hadde forstått at alle gjør vi feil og fortalt sannheten mens han var i livet.Jeg hadde ikke blitt sur,heller tvert i mot.Hadde nok fått mer respekt av meg for og stå for å fortelle sannheten.For når sant skal sies så kan jeg ikke si jeg har mye respekt for måten han gjorde ting på.Men jeg må prøve og huske de gode tingene,for dvele over det som ble gjort vil bare gå ut over meg selv.Så slik vil jeg huske han,som en dansende og glad Colombianer.Og hadde han vist  :-)))))så er familien hans i Colombia blitt det han ville de skulle vær,mennesker med de titlene og yrkene som pappa mente var noe.Så en av de han lurte var vel kanskje seg selv :-))))))) Men jeg var glad i pappan min da <3

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg