Mamman min <3

Jeg er så utrolig glad for at jeg har den mamman jeg har,hun er en av mine beste venner hun.Vert der for meg i tykt og tynt har hun,ble nok ikke så glad når jeg ble gravid som 16 åring.Men hun sa dette gjør vi det beste ut av,og sto bak meg hele veien.Hun er utrolig glad i alle sine barnebarn,men jeg tror Philipe har en spesiell plass i hennes hjerte. For hadde ikke hun vert der og støtte meg hadde det vart vanskelig for meg og gått frisørlinja.Hun ga mye av seg selv til meg og Philipe så jeg kunne gjennomføre det.

For mange år siden fikk jeg denne i gave av mamma,og jeg har virkelig tatt henne på ordet 🙂 Det har blitt mange telefoner ja,og hun har hørt på meg og mine problemer.Men jeg har også vert der for henne i tykt og tynt også,for alle har vi vårt.Hun forstår meg og jeg henne,vi er mor og datter.Hun har vert der og gjort en kjempe jobb mens pappa var på sjøen.

Min mamma er en utrolig klok dame som vet hun har gjort sine feil og dømmer ingen,hun vet at kua også har vert kalv.Snill og omtenksom,har nok tekt mer på andre en seg selv.

Hun fortjener en stor bukett med roser,og det skal hun få <3 Det er ikke noen som kan erstatte mamma,hun har gitt meg livet! Bert meg fram i 9 måneder,og pint seg gjennom min fødsel.Som var litt kjapp,denne dama hadde det travelt hun :-))) Og det har jeg fortsatt med :)) Hun har lært meg mye,god folkskikk,stå for det du mener,være den du er,ha et åpent syn,være der for de som lar deg være der og det er ikke for sent og lære.Jeg elsker mamman min jeg <3

xoxo Jacqueline

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg