Søndagstur :)

Siden jeg er helt alene i heimen så ble det litt kjedelig og bare sitte der og glo,så da tok jeg meg en søndagstur til Hageland 🙂

Det er hyggelig å gå der å se,så treffer jeg jo alltid noen og slå av en prat med .

Det er så mye fint,får noen tips til hvordan jeg drømmer om at det skal bli i min hage 🙂

Her var det planter jeg likte ja .-)

Vel fikk jo med meg noe hjem også da,denne flotte rosen til bare 49 kr.Så er det bare og finne et sted og plate den da,har jeg noe og finne på også da jo 🙂

Ha en fin dag alle sammen 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg