Elsker 70%

Ja da jeg fikk jo med meg noe mer enn mat hjem fra min og mamma sin Svenske tur 🙂

Det var en ting jeg skulle ha,ny klokke.Den jeg hadde som jeg kjøpte på høstsalget i fjord streika sist uke. Når det er 70% er det jo nesten dyrere og bytte batteri enn og kjøpe ny,da er det jo og så 1 års garanti.

Litt mer en klokke ble det da,men når alt kom på 350 så må det være lov og unne seg litt.Trenger jo litt til og ha i kofferten når jeg skal til Colombia da 🙂 mor er fornøyd.

xoxo Jacqueline

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg