Vi må gå i oss selv.

Mange av oss bruker mye negativ energi på å se og  bemerke feil hos andre.Men bør vi ikke begynne med den vi ser i speilet,se våre egne feil før vi lange ut mot andres?

Jo da jeg har mine feil jeg,ikke sikkert jeg ser alle,men jeg ser noen og det er jo en start det :-)Det er jo når du først ser dem selv at det er mulig og gjøre noe med dem.Slutte og bruke negativ energi og være sur på ting rundt seg er jo ikke noe bra for den eller noen som er rundt deg.Bryr meg ikke lenger så mye om negativ energi som andre bruker for og irritere eller gjøre dagene mine dårlig,da har jo de vunnet og jeg tapt.Bedre og gå inn i seg selv og se hva jeg kan gjøre for at jeg skal ha det bra med meg selv,da blir jeg jo bedre for de rundt meg også 🙂

Det er da så virkelig lov og se på sine tanker og prinsipper,si til seg selv at jeg driver vel med noe som ikke er så lurt.Ofte skader det mer de rundt deg som er uskyldige mennesker som står rundt deg.Blir jeg bedre av og sutre og syte for at det gjør vondt her og der,nei.Men jeg blir en plage for de rundt meg.Som voksen må man jo lære at det og stå i fokus hele tiden går bare ikke.Tenke to ganger over sine handlinger er ikke dumt,bedre enn og vite i ettertid at men har såret andre pga prinsipper.

Får meg til og tenke på Michael Jacksons sang “Man inn the mirror” 

https://www.youtube.com/watch?v=8IWAdE_H6fQ

Vi må begynne med den vi ser i speilet 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg