Surpomper og andre grinebitere.

Jeg lurer virkelig på hva disse surpompene og grinebiterne gjør ute når det er marten når de ikke kan finne seg i og stå i kø eller vente litt.Skal man være grinete og utålmodig så får man holde seg hjemme spør du meg,sikkert bedre for dem og ikke minst de rundt dem.Jeg har jo jobbet i servicebransjen og er lei for og måtte si det,disse menneskene er egentlig aldri fornøyd de.Det er synd og måtte si det men det virker som om det er en gruppe mennesker som bare går og leter etter noe og være missfornøyd for.Men det er vel egentlig syn på dem de må jo ha problemer med noe eller noen som de ikke tørr konfrontere siden de må få ut frustrasjonen sin på en betjening som prøver og gjøre så godt de kan for og yte så god service det lar seg gjøre.

Dere utålmodige,lite hyggelige,selvgode menneskene burde skamme dere,for dere er faktisk voksene mennesker.Jeg lurer virkelig på en ting jeg,hvor i all verden er det blitt av folkeskikken til folk ? Er det bare jeg som lurer tro.

xoxo Jacqueline

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg