Jeg liker :-)

Sitter i bilen og venter på Cassandra,og jeg liker det jeg ser ja <3 Dette gjør meg ingen ting nei,klager ikke på varmen her.Jeg tåler fint noen grader til jeg før det plager meg,så ser frem til jeg kommer til Colombia.

Druene til mor trives også i dette været,dette huset er ganske høyt så de er noen meter høye nå 🙂

Sitte ute og nyte middagen,ta en hyggelig prat og få høre hvordan skoledagen har vert.Mye og prate om,ny skole og ny linje 🙂

Mor kan ikke si annet en at hun nyter hvert sekund når dagene er som denne <3

xoxo Jacqueline

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg