Fornøyd med livet <3

 

Sitter og tenker over livet,ja nå er jeg fornøyd med det livet jeg har 🙂 For det handler om og se hva man virkelig har,og ikke det man higer etter.De aller flest av oss vil jo gjene ha mer og fokuserer for mye på det,og ikke det vi har.Blir litt mye vil ha mer for oss mange ganger,så setter vi ikke pris på det vi virkelig har som er bra.Det kan jo være ganske destruktivt,og ødeleggende for vår lykke.Vi har vel en tendens til og kreve for mye.

Har mange som er glad i meg jag,utrolig herlige barn og et vakkert hjem.En Norsk familie som er der for meg,og en Colombiansk familie som sitter der og venter på at jag skal komme og bli bedre kjent med dem.

Kan ikke vente på og legge armene rundt halsen på min ” tia ” Yadira og kjenne hennes varme <3

Må ikke glemme de positive tingene i kampen for og oppnå bedre ting i livet.

xoxo Jacqueline

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Man må aldri glemme å være takknemlig for det man har – jeg bruker litt tid hver morgen og kveld og tenker gjennom slike ting 🙂 Ha en flott dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg