Kommer også på glanset papir :)

Trodde vel ikke at min historie var så interessant,men nå kommer jeg på glanset papir  også :-)Ukebladet Familien har valgt og trykke min historie.

Jeg kan ikke annet enn og være litt stolt når jeg får lese og gå gjennom historien min 🙂

Virker litt uvirkelig når jeg leser om meg selv på den måten,er det virkelig mitt liv det er snakk om,ja.

Vel jeg ser jo det at jeg gjør meg bedre på bilder en i virkeligheten da,takk til en god fotograf :)))

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg