Får kanskje besøk :-)

Etter en lang hyggelig samtale med mine barns tremenning,min kusine Lindas sønn så viser det seg at jeg ganske sikkert får besøk 🙂 JM skal på en tur rundt i europa,Først til Tyskland,men så har han ikke valgt ut de andre landene han vil besøke. Men nå når han har,som han sier ” du er ekte familie,min mors riktige kusine” familie i Norge har han bestemt at han kommer på besøk.Så utrolig moro at min Colombianske familie stikker innom :-))))) Vel JM bor i Australia så da er jo muligheten for og dra ditt en dag også 🙂

En ting er sikker han er super velkommen hos meg.Han snakker engelsk også,så vi skal nok komme greit overens.Gleder meg som et barn til og høre mer fra han i morgen,han må jo ikke være i Norge når jeg er i Colombia 🙂

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg