litt av en opplevelse for en liten pike :-)

Her har jeg vert ja,på akkurat dette skipet.Året før jeg begynte på skolen fikk jeg og mamma være med pappa på jobb 🙂 Vi reiste ned til Cartagena i Spania,så jeg har vert i en Cartagena :-))) Der “mønstret vi på” og var med rundt i middelhavet med skipet Shigeo Nagano som ble eid av Bergersen DY. Som et av to barn på båten var det ganske greit,for her var det både svømmebasseng,kino og meny og velge fra hver dag .

Denne kanen kjøpte jeg for Norske to øringer når vi var i Syria.Så jeg har faktisk vert i det landet de bare er elendighet og se fra på tv om dagen.Men når jeg ser på kanna så kommer det gode minner tilbake,det sammen gjør det når jeg kjenner lukten av olje og asfalt.Det er lukten som var der båtene lå.

Mange år sien nå men jeg glemmer ikke denne opplevelsesrike turen jeg hadde sammen med pappa.Gode minner <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg