Se fem over

Når livet butte i mot hva kan man gjøre sette på seg briller,og se frem over .-)Se andre muligheter i livet og konsentrer seg om det,kaste dritt til side og være like blid,ikke la seg knekke av motgang.For som Soland i Flåklypa sa “her skal du motstand finne ” så må man tenke at jeg er da ikke noe dårligere en andre jeg,for alle har vi vårt.

Kanskje ligger min lykke på skuldrene til noen som ikke er her lenger i et helt annet land 🙂 Hos mennesker som er mer like meg,kjærlige,tempramentsfulde,og ikke minst tilgivende :)Føler nok at jeg er mer lik de enn jeg er nordmenn,og etter og ha truffet en med samme navn som meg som satt med de samme følelsene som meg så er nok blod tykkere enn vann ja <3 Vi satt begge med samme følelsen med og ikke være helt Norske i sinn,vi er ikke som dere her! Passer liksom ikke helt inn,har helt annen personlighet,kjærlig,hater uretferdighet,og er ikke sint selv om vi prater litt mye og høyt :-))) Det er ikke noe som trauste kjedelige Normen alltid forstår :))))) Hadde det ikke vert for mine utrolig vakre og nydelige barn så hadde jeg dratt og ikke sett meg tilbake 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg