Endelig ferdig :-)

Når en ikke får sove om natte er det ikke annet og gjøre enn og finne ferm ting som har ligget der ferdig men umontert 🙂 Denne genseren er nr 14 og den tror jeg jeg skal beholde selv 🙂 Så da er jeg vel ferdig med og strikke Mariusgensere for denne gang.Vente på nye svigerbarn og barnebarn :))))

Da er det bare og finne på noe annet og strikke da.Siden det er høst,så blir det vel noen sokke par tenker jeg.Tar litt kortere tid det også,siden fingrene ikke er de samme lenger så er det vel helt greit tenker jeg :-)Men jeg må ha noe og henge fingrene i,så vi får se hvor lenge det går før jeg strikker en genser til bare for og strikke en 🙂 Bare og ta tiden til hjelp,så er det så beroligende og sitt der og strikke da 🙂

xoxo Jacqueline

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg