Å se ting som de virkelig er

Mange av oss har vanskelig for å se ting som de virkelig er,vi lar oss gjerne påvirke av andres meninger.Så smitter det av,og vi har egentlig ikke gjort opp vår egen mening,er jo så lett og bare la seg rive med i stedet for og sette seg ned og tenke gjennom saker og ting selv og så gjøre seg opp sin egen mening.Da har man jo også lett for og vikle seg inn i et nett hvor mann innerst inne ikke står for det man sier.

For at mine venner har en oppfatning om noen vil ikke si at jeg har den samme. Jeg trodde du var slik for de du er samen med er sånn.nei jeg er ikke sånn for jeg tror ikke jeg er noe bedre en andre jeg . Har jeg bare ruset forbi så er det bare for at jeg er litt i min egen verden,ikke noe vondt ment 🙂 Dømmer ikke noen for de de er sammen med jeg,ser deg for den du er .Du er jo du,og dt e det du skal sees for.

Men jeg tenker det er dumt og tenke og anta at ting er slik og sånn når de faktisk ikke er slik.Stå på og spør ,da slipper vi ganske mye ting som ikke er så problematiske her i livet.Men vil man se og finne noe galt så er det jo alltid lett og gjøre det.hvis man ønsker !

Men jeg oppfordrer til og si det du egentlig føler til de du har er problem med,er ikke sikkert problemet  er så stort når alt komme  til stykke <3

xoxo jacquline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg