Den som leter den finner :-)

Ja men ikke alltid det man eter etter 🙂 Mor var på leting etter en nøkkel hun er så sikker på at hun hadde for bare noen dager siden,lagt et lurt sted.Ja da så lurt var det at mor har lurt mor,for hun har ingen aning om hvor det lure stedet er :)Så da må vi lete da,litt høyt og litt lavt for den kan tydelig være hvor som helst.

Og så i et gammelt plate skap var det jammen to skuffer,ikke for det at jeg trodde nøkkelen skulle være der men.Jeg måtte jo åpne og se hva jeg hadde der da,for det var jeg ikke sikker på.Skuffen var litt vanskelig og få opp,for det var tydelig vis mye i den og skuffen var ikke så stor.Og der var det gamle avisutklipp med barna,bilder,fødselgjonaler og en av min brors dikt samlinger.Jo da her fikk vi oss en god latter og tilbakeblikk på ting som nesten var glemt,latter og smil.Her ble det tatt bilder og sendt til de som ikke var der,for her har det sjedd en forandring både med den ene og den andre.Noen skal vist også føre barne model opp på CV :-)))) 

Men nøkkelen fant jeg ikke,den finner jeg vel når jeg slutter å lete etter den :-)))

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg