Tilbake på Nannestad videregående

I går var jeg tilbake på Nannestad videregående skole.Noen år siden sist,men like hyggelig som jeg husket at det var der.Her fikk vi både kaffe og noe og bite i,mat fag hadde gjort en bra jobb.Da er det bare og begynne og se frem til mamma dag på hudpleielinja.

Var ikke så mye futt i mor når hun kom hjem så det ble litt tid i stolen,så tidlig senga. Ja faktisk var mor i senga før kl 22,30 og det er det ikke ofte skjer.Men jeg håper på en bedre dag i dag,med litt bedre kjemi mellom meg og kroppen :))))))Ta ting i gå sakte tempo i dag,hvis jeg klarer da 🙂

Ha en fin dag 🙂

xoxo Jacqueline

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg