Så godt og ha <3

På tunge,grå regnfulle dager er disse små gavene hyggelig å ha <3

Gaver fra mine gode barn <3

Denne henger på sengen min så det er noe av det første jeg ser på morgenen <3

Og etter hvert som jeg beveger meg rundt i huset så dukker de opp både her og der 🙂

Mor drikker mye kaffe så denne ser hun mye til <3

Mor er jo så ufattelig heldig som er mor til denne vakker gjengen her <3

Disse to her err jo ikke helt borte de heller da <3

Ha en fin dag alle sammen 🙂

xoxo Jacqueline

3 kommentarer
    1. Så utrolig fint innlegg og for en fin familie du har, innebærer jo selvsagt de 4beinte like mye som de 2beinte 🙂
      Ønsker deg og familien din en herlig uke!
      Ta gjerne turen innom vår blogg, vi har spørsmålsrunde gående nå ^^,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg