Kjøp og kjøp.

Er det det som gjør oss lykkelige i lengden? Eller er det en kortvarig lykke ? Ser jo det at det er mange som legger ut ting for salg som knapt er brukt,eller ikke brukt i det hele tatt.Var det noe vi trengte,eller ønsket oss når vi selger det nesten ubrukt etter kort tid ? For mange lever vi i et kjøp og kast samfund,kjøp kjøp.Det er jo tydelig at det er trangen til og kjøpe,ikke behovet som teller.

Ser jo stadig at det er dyre vesker,sko og klær som blir solgt for en billig penge.Er det bare kjøpegleden og ikke gleden av og ha som er der ? Mye billig og få kjøpt for den som ikke har så god rå da 🙂 Men mange av disse kjøpeglade menneskene klager ofte over dårlig råd også da,men det er vel ikke så rart det.Når de har kjøpt det er gleden over,så da er det noe nytt som ligger på ønskelista.Disse menneskene mangler nok noe i livene sine for at de skal bli lykkelige,og det er ikke ting tror jeg.

Når jeg endelig har fått kjøpt meg noe jeg ønsker meg så setter jeg pris på det,vil jo ikke kvitte meg med det da!Dess uten er det ikke den veska eller skoene som gjør meg lykkelig,det er menneskene jeg har rundet meg <3 Er det ting til en dyr penge som er det viktigste her i livet så vet ikke jeg,når man kan kjøpe billig det man trenger og litt til 🙂

For ikke noe er vel bedre enn gjenbruk 🙂 Være glad i det man har,og de man har <3 Ting er ting og det kan byttes ut men ikke de man er glad i <3

xoxo Jacqueline

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg