En dag fri.

I går hadde jeg en dag fri fra pc og blogg.Men etter å ha vært på legekontoret fra 10,50 til 14,25 så er det godt og komme hjem og sette seg ved pcn og puste ut med en kopp kafe.Må jo ta hensyn til at jeg ikke er frisk et lite minutt,før jeg setter i gang med og gjøre det jeg ikke har fått gjort før i dag.

Denne jobber ikke på egenhånd,så mor må trå til 🙂

 

Det er jo 21 September i dag,det står på lappen til mine druer at det er dagen for innhøsting. Så er det jo spådd regn frem over så får se om jeg får tid til drueplukking i dag da 🙂

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg