Min største svak het.

Er at jeg vil at alle andre skal være glade,gir heller til andre enn og unne meg selv av det lille jeg har.Hadde jeg hatt mer og gi så hadde jeg gjort det,for jeg er mor<3 kan jeg hjelpe mine venner så gjør jeg gjene det uten og forvente noe mer en en takk,er en glede og kunne hjelpe.Da er det jo letter og be om hjelp selv også,noe jeg ikke er så veldig flink til da :-))))

Jeg har viet mitt liv til min familie,noe som gjør at jeg sitter igjen i dag med litt begrensede muligheter videre her i livet.Men angrer jeg,nei!Har prøvd så godt jeg kan for at mine barn skal ha det bra,jeg vet jeg ikke kunne gjort mer jeg.Har god samvittighet jeg,har nok gitt mer en mage andre ville ha gjort.

 

Så nå sliter mor litt,vanskelig og komme videre som bare mor snart 50 ! Nei det er ikke lett og skape et liv for seg selv nå,uten utdannelse og opp i åra og med en kropp som ikke er helt med.har søkt noen jobber igjen i dag men vet jo at det ikke er noen som gir noen positiv tilbakemelding så det begynner og føles ganske så bortkastet og sende disse søknadene da .Min svakhet er jo at jeg også ikke klarer og lyve på søknader,tenker det vil møte deg i døra en da jeg da 🙂 Ærlighet varer elle <3 og ta vare på de man er glad i .

 

xoxo Jacqueline

2 kommentarer
    1. I was pretty pleased to discover this site. I wanted to thank you for ones time for this particularly wonderful read!!
      I definitely liked every little bit of it and i also have you book
      marked to check out new things on your web site.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg