Jo takk bare bra.


,

Ja det er jo det jeg svarer når noen spør men er det alltid det som er sant,nei da.For setter på meg et ytre som ser ut som det ikke er noe som plager meg her i verden,men sannheten er ofte en annen. Smertene i kroppen er ikke alltid like lett og se for andre,jeg ser da så pigg ut. Noe jeg tar meg selv i å tenke når jeg ser andre jeg vet ikke har det så bra.Hun/han ser da så pigg ut,ikke alltid like lett å se hva andre bærer på.

Dresser meg opp setter på en smil så ser alt bra ut,når jeg går ut av huset.Men hjemme er det noe helt annet,da er jeg den om ikke altid har det like så bar. Smertene i kroppen kan man lære seg og leve med,finner fort ut hva man kan og ikke kan.Smertene som sitter i hjerte rota er vanskelige og lære og leve med,men enkelte ting er det lettest og prøve og ignorere.Ta en dag av gangen,håpe på at fremtiden bringer gode ting for deg og dine 

I dag skal mor på Asbjørn Brekke show og ut å spise.Kjenner jeg skulle glede meg men gjør ikke helt det. Siden jeg er litt nede så blir det sikkert veldig bra,trenge noe hyggelig av og til alle mann 🙂

Ha en fin kveld:)

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg