Om en måne i dag :-)

Ja da er jeg på vei til Cartagena Colombia,kjenner jeg gleder meg ja 🙂

Kjenner jeg blir mer og mer spent på hvordan jeg vil reagere når jeg treffer Yadira.Hun har jo vert den jeg på en måte har hatt med meg som en kobling til Colombia store deler av livet 🙂 Kan nok bli noen tårer her er jeg redd,gledes tårer <3

Denne damen gleder jeg meg også stort til og treffe,søte hyggelige Zoraida. Vi er jo blitt litt kjent hun og jeg,for hun er på nett 🙂

Barranqilla må jeg også besøke,det er der pappa er oppvokst og store deler av familien bor 🙂

Gleder meg veldig til og møte kusine Linda,hun har mange svar. Hennes far er jo pappas bror så der vil jeg nok få svar på en del spørsmål jeg fortsatt sitter med.Dessuten så er det jo hennes sønn som er på bildet som kommer på besøk til meg i Februar 🙂

En dose av dette ser jeg jo også fram til,feirer 50 års dagen her <3

xoxo Jacqueline

 

2 kommentarer
    1. Forstår du ser frem til dette 😀 Håper det blir en herlig tur!
      Titt gjerne innom bloggen vår, alt kan bli snudd opp/ned på en dag 🙁
      Ønsker deg en kjempe fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg