Tenne lys <3

Har fått innbydelse til minnegudstjeneste i Eda kyrka 31 Oktober og til minnegudstjeneste i Aurskog kirke 1 Nov i forbindelse med Allehelgensdag.Men det er ikke meg,er ikke en som har så mye med det som har med kirken og gjøre jeg.Mitt syn er nok mer alternativt en det kirken står for.

For jeg tenker på og minnes de jeg er glad i som ikke er her lenger nesten så og si hver dag jeg <3

Men jeg er ofte oppe på kirkegården og tenner lys og ser til at ting er som de skal,det har min kjære mormor lært meg opp til <3 Så jeg skal selvfølgelig opp og tenne lys for mine kjære denne helgen og så 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg