Kreative hjørne <3

Da har mor vært i det kreative hjørnet på formiddagen 🙂 Laget bukett som jeg skal ha med opp på pappas grav når jeg tenner lys senere i dag <3

Jeg kjøpte den i går til mormor sin grav,tenkte jeg får kjøpe fler i morgen.Men så kom jeg på at jeg bor jo mitt inni en skog,så hvorfor ikke prøve og lage noen selv.Må jo si den ikke ble så verst den som pappa får heller da <3 Kanskje jeg skal starte med stor produksjon,var gøy da :-))))))

Ha en fin Halloween alle sammen 🙂

xoxo Jacqueline

2 kommentarer
    1. Så fin den er <3 Tror nok det blir veldig fint på graven nå, er så hyggelig å se at det er så mange graver som er pyntet nå. Men det er trist med dem som faktisk ikke har noe på graven til sine kjære...
      Det varmer godt i hjertet at du passer på gravene til dine kjære <3
      Ha en fin lørdag og halloween, Jacqueline 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg