Til Oslo på MR

Da tar mor seg en Oslo tur,MR på Aleris.Syntes det er helt ok for da har jeg en grund til å ta meg en Oslo tur.Når jeg først har kommet meg inn til byen tar jeg meg jo en runde litt hitt og ditt å ser om det er noen ting som einer seg til julegaver å få tak i :-)Noe jeg er ganske sikker på at lar seg gjøre,har jo fått et ønske om pakke kalender fra jentene og så.TGR har jo mye rart nyttig og unyttig til en rimelig penge.

Får kose seg så godt en kan med MR å gjøre det til en kosetur til Oslo for mor :-)Har jo noen barn i Oslo som det går å plage litt med å dukke opp også :-))))

Ha en fin Mandag alle sammen 🙂

xoxo Jacqueline

2 kommentarer
    1. Ja, man må lage en tur ut av det – jeg gjør det hver gang jeg skal innover på kurs, reiser i god tid bare for å kose meg litt 🙂 God tur til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg